maandag 14 mei 2012

Hoela hoela hoep hoep hoep

Sinds zaterdag is mijn fitness hoelahoep binnengekomen. En dat vroeg natuurlijk direct om actie. De eerste vijf minuten waren lastig. Ofwel, de hoepel lag direct op de grond, nog voordat ik kon beginnen met de draai in mijn heupen. Echter al snel had ik letterlijk de draai te pakken en ging linksom gemakkelijk. Rechtsom kostte iets meer tijd, maar ook dat had ik snel onder de knie. En het resultaat mag er wezen, sinds zondag barst ik van de spierpijn in mijn buik!

Typisch is dat ik linksom op het paard ook handiger ben dan rechtsom. Dit is dus gelijk aan het hoepelen, terwijl ik verder volledig rechts ben. Hopelijk kan ik het fanatiek volhouden en kan ik binnenkort rapporteren of mijn balans op het paard ook daadwerkelijk vooruit gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten