donderdag 2 februari 2012

Dag 4; trailerladen & rijden

Wow, in één woord wat een topdag!
Vandaag ging echt alles zoals het hoort. Meneer liep braaf de vrachtwagen in, zonder gezeur, bleef staan, zelfs schot dicht gehad en geen problemen! Fijn!

Daarna gezadeld om te rijden. Mijn ouders waren gekomen om te kijken, altijd leuk. En het was de moeite waard, wat liep hij zeg! Enorm voorwaarts gereden, strekken als de beste en ik was er zelf goed bij. Ik zat helemaal te glunderen op mijn paard dat ik alle zaken eromheen gewoon weer vergat. Stiekem zag ik het natuurlijk wel, een echte angsthaas, ontgaat niets. Zo fietste er iemand door het gangpad bij de stallen (naast de bak), kwamen er aardig wat mensen langs die allemaal wat aan het drinken waren (naast de bak), werd er een ander paard gezadeld en viel er af en toe wat op de grond. Normaal gesproken allemaal belangrijke zaken voor een schrikreactie en vandaag, niets, nada, noppes! Ik heb echt nog nooit zo fijn gereden! Bedankt allemaal, en nu naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten